torstai 10. tammikuuta 2013

Apua!

Nyt jännittää ja itseluottamus on kadoksissa.

Maanantaina menen ihan ventovieraaseen taloon suunnittelemaan koko talon sisäpinnat uusiksi. MINÄ!

Luojan kiitos katto ja lattia pysyy ennallaan. Kattona juuri peittävällä maalattu paneli ja lattialla parketti. Kuulemma talo on 80-luvulta. Asukkaina eläkeikäispariskunta, jotka haluavat apua seinien maalaukseen ja tapettivalintoihin. Siinä kaikki mitä tiedän. Ja että kaikki tapahtuu nopealla aikataululla.

Mistä hitosta minä osaisin auttaa!? Miten voisin valmistautua etukäteen? Mitä teen paikan päällä muuta kuin pyörin ja ihmettelen? Mitä kysyn? Mitä mittaan? Ei hemmetti...

Täytyy kai ottaa ainakin kamera (tablettitietokone!) mukaan sekä mitta. Niin ja kynä sekä paperia. Entä otanko värimalleja tai tapettimalleja? Pitäiskö etukäteen jo päättää mitä tapettia aion tarjota? Entä jos siellä on erikoisia huonekaluja? Tuskin mitään ikeaa ainakaan.

Täytyy kysyä että koska en aio suunnittelutyöstä velottaa niin saanko dokumentoida projektin. Silloin tekin pääsisitte mukaan ja voisitte kommentoida.

Huhheijaa vaan... mutta huomenna koulupäivä ja aiheena materiaalit. Luulen että mun vahvimpia osioita, sillä työskentelen kuitenkin materiaalien keskellä. Lähden kuitenkin sillä mielellä että opin uutta. Ainakin tapaan taas koulukaverit ja päästään rupattelemaan.

PS. Kirjasto valmistui eilen illalla ja palautettavat paperit sain työpäivän aikana tehtyä. Töissä kun on mahdollisuus printata A3 kokoa ja vielä värillisenä. Tuli makeet julkisivukuvat. Tulee tänne nähtäväksi myöhemmin (sillä nyt ne on tietenkin työkoneella).

1 kommentti:

  1. Hieno homma! Älä ota mitään mukaan olis mun mielipide. Sinne asiakaskäynnille siis. Mittailet vaan ja katselet tärkeänä ja mietit jälkeenpäin, mikä sun mielestä olis hyvä. Ja sitten vaan esittelet ja perustelet valintasi rinta kaarella ja syvällä itseluottamuksella myöhemmin. Koitat vaan asettua näiden eläkeläisten "housuihin" käyntisi aikana, niin saat mielikuvan siitäkin, mikä heitä miellyttää.

    Hyvä tilaisuus harjoitella ja pönkittää itseluottamusta. Ja tietenkin tehdä asiakas onnelliseksi :)

    VastaaPoista